onsdag 4 juli 2012

Också beställt lite böcker.

Nu har jag också kommit mig för att inhandla lite böcker. Jag har inte ens i närheten av Nathalie's 158.
I alla fall så hittade jag tre stycken på cdon, som jag klickade hem.

1. The Wise Man's Fear - Patrick Rothfuss
Det här är såklart då uppföljaren till The Name of the Wind, som jag nyligen läst ut.


2. Järnkonungen - Julie Kagawa
En fantasybok... upptäckte efter jag beställt den att det var en 'harlequin', som jag har fått för mig är tantsnusk? Haha, får väll se om så är fallet när jag får den.


3. Svavelvinter - Erik Granström
Första delen i en fantasyserie. Har ingen riktig aning om vad detta kan vara för bok, då jag inte läst något om den.


För en vecka sen köpte jag också två böcker på Ica Maxi, som ska ta mig ut ur fantasyträsket lite grann.
Angelologi (alternativt. Änglarnas tecken) - Danielle Trussoni
Deckare, thriller/skräck.


Elisabeth - Lesley Pearse
En historisk roman.



Sarah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar