måndag 2 juli 2012

62/158 böcker är olästa hos mig!

Jag har under natten sorterat mina böcker och märkt dem jag inte har läst med små lappar. 
62 stycken som jag inte har läst i mina bokhyllor!!! 96 av dem har jag i och för sig läst. 
Mattehjärnan är inte på topp den här tiden, men 96/158 om jag räknat rätt är inte riktigt ok. Förra sommaren hade jag 20 böcker jag inte hade läst, men nu har jag köpt fler böcker än vad jag haft tid att läsa. Dags att öka tempot.

Det är så svårt att välja var jag ska börja, däremot, så jag tror jag börjar i alfabetisk ordning och betar av de böcker jag inte har läst. Alltså kan det väntas lite mer uppdateringar här inom en snar framtid :)

Sen är jag ju sugen på att skriva om några av böckerna som jag redan har läst, men tror att jag måste läsa om en del innan jag törs skriva om dem, utom favoriterna kanske.

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar