lördag 30 juni 2012

Beställt lite böcker

Nu när jag äntligen har schema på jobbet så passar jag på att bunkra upp med böcker så jag har över hösten och vintern sen när jag inte kommer ha råd att lägga pengarna på det :)

Beställde just hem dessa från CDON :)


Beställde för att jag har första boken i serien, har dock inte hunnit läsa den första, men hört gott om hela serien och det var extrapris på den här om jag köpte en annan paperback, vilket jag hade planerat.


Nämligen denna! Tänkt köpa den länge, men väntat för att se om det kom någon snyggare i pocketformat, men nu är jag less på att vänta, den här får duga!


Den här har jag varit sugen på också, då jag gillar hennes andra serie. Får se om den är bra!

Har lyckats köpa andra och tredje boken, i tron om att det var första och andra, men nu måste ju första boken införskaffas och läsas först ;)


Den deckarförfattare jag gillar mest: Jefferey Deaver!


Och lite Paulo Coelho!


Den här vet jag inte, jag har stått och bläddrat i den på Ica och tyckt att det stod vettiga och intressanta grejer i den, sen fick man 3 pockets för 99, så jag slängde med den så får vi se om den är bra eller ej :)

Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar